CILJI:
ŠAP (oba vikenda)
– Animator pomočnik spoznava svoje talente.
– Animator pomočnik odkriva sebe kot mladostnika, se razume znotraj konteksta scene mladih.
– Animator pomočnik začenja zaupati v svoje zmožnosti – biti animator.
ABC, ČDE
– Animator spoznava stanje in potrebe slovenskega otroka in mladostnika danes, prepoznava različna obdobja mladostništva, otroštva.
– Animator se uči iskati odgovore na stanje in potrebe otroka in mladostnika, glede na obdobje, v katerem je.
ŠV
– Voditelj odkriva pomen dela z mladostniki – animatorji v Cerkvi.
– Voditelj odkriva pomen spoznavanja mladostnika in otroka.
– Voditelj se preko avtorefleksije in kritične refleksije družbe zave in izrazi težave in vprašanja mladostnikov ter odkriva, kakšna je njegova vloga pri soočanju mladostnikov s težavami in vprašanji
– Voditelj spoznava mladostnika kot odsev zunanje in notranje narave, družbe in individualnosti.
– Voditelj odkriva vplive današnje družbe na slovenskega mladostnika in njegove potrebe.
– Voditelj prepoznava učinkovite pristope in drže, ki upoštevajo značilnosti različnih obdobij mladostništva
– Voditelj odkrije priložnosti, ki jih obdobje mladostništva ponuja za delo z njimi.
– Voditelj po potrebi osvaja cilje iz ŠAP, ABC, ČDE, ki so povezani z obdobjem otroštva.