Skoči na vsebino

OTROCI in MLADOSTNIKI V DANAŠNJI DRUŽBI

CILJI:
ŠAP (oba vikenda)
– Animator pomočnik spoznava svoje talente.
– Animator pomočnik odkriva sebe kot mladostnika, se razume znotraj konteksta scene mladih.
– Animator pomočnik začenja zaupati v svoje zmožnosti – biti animator.

ABC, ČDE
– Animator spoznava stanje in potrebe slovenskega otroka in mladostnika danes, prepoznava različna obdobja mladostništva, otroštva.
– Animator se uči iskati odgovore na stanje in potrebe otroka in mladostnika, glede na obdobje, v katerem je.

ŠV
– Voditelj odkriva pomen dela z mladostniki – animatorji v Cerkvi.
– Voditelj odkriva pomen spoznavanja mladostnika in otroka.
– Voditelj se preko avtorefleksije in kritične refleksije družbe zave in izrazi težave in vprašanja mladostnikov ter odkriva, kakšna je njegova vloga pri soočanju mladostnikov s težavami in vprašanji
– Voditelj spoznava mladostnika kot odsev zunanje in notranje narave, družbe in individualnosti.
– Voditelj odkriva vplive današnje družbe na slovenskega mladostnika in njegove potrebe.
– Voditelj prepoznava učinkovite pristope in drže, ki upoštevajo značilnosti različnih obdobij mladostništva
– Voditelj odkrije priložnosti, ki jih obdobje mladostništva ponuja za delo z njimi.
– Voditelj po potrebi osvaja cilje iz ŠAP, ABC, ČDE, ki so povezani z obdobjem otroštva.

Slovenska šola za animatorje
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.