CILJI:
ŠAP (oba vikenda)
– Animator pomočnik izkusi življenje v skupini animatorjev in se zave njene vrednosti.
– Animator pomočnik pozna temeljne značilnosti skupine.
– Animator pomočnik si ogleda prednosti in slabosti virtualnih skupin.
– Animator pomočnik pozna značilnosti znotraj cerkvenega občestva.
– Animator pomočnik doživiizkušnjo skupine.
ABC, ČDE
– Animator razume elemente strukture skupine in jih prepoznava na konkretnih primerih.
– Animator spozna temeljne značilnosti posameznih stopenj rasti skupine in ve, na kaj mora kot animator biti pozoren.
– Animator prepoznava vloge v skupini in prepoznava njihovo vrednost.
– Animator doživi izkušnjo skupine – njene potenciale in energijo.
ŠV
– Voditelj spozna in ovrednoti primere dobre prakse.
– Voditelj ozavesti pomen opazovanja, prepoznavanja dogajanja v skupini ter se uči ustreznega odzivanja na dinamiko v skupini
– Voditelj analizira izbrano skupino.
– Voditelj spozna temeljne procese v skupini.
– Voditelj analizira svojo skupino z vidika razvoja skupine.
– Voditelj se sreča z različnimi vlogami v skupini in njihovo močjo, zaveda se problema etiketiranja.